Data en metrics die je bedrijf vooruithelpen

Lean analytics voor meer focus.

Als je verandering wilt zien in bepaalde resultaten binnen jouw organisatie, dan moeten je metrics verbonden zijn aan de verandering die je wilt zien. Iets meten dat niet vasthangt aan een bepaalde doelstelling – en bijgevolg geen verandering stimuleert – is verspilling van kostbare tijd en energie.

We gebruiken data en lean analytics om je te helpen bij:

1. Het valideren van assumpties.

2. Het testen je buikgevoel.

3. Het opbouwen van inzichtelijke rapportages

4. Het vinden van kansen

Spark Agency data & lean analytics

Gebruik data om te veranderen

Spark helpt je bij het correct opzetten van Google Analytics

Google Analytics Setup

Google Analytics is de centrale plaats voor de resultaten op je website... Dat is tenminste zo, als je het correct hebt opgezet. Uiteraard helpen we je daar graag bij.

Ik wil een analytics setup
Spark helpt je bij het managen van tags en triggers op je website

Tag Management

Google Tag Manager laat je toe om snel en zonder tussenkomst van development alle belangrijke acties op je website te installeren zoals conversies en retargeting pixels.

Ik wil tag manager

Dashboarding

Om pijlsnel richting jouw doel te gaan, moet je continue kunnen kijken naar je resultaten. Wij bouwen dashboards op maat voor jouw bedrijf die altijd beschikbaar zijn.

Ik wil inzicht in mijn resultaten

Wat maakt SPARK anders dan andere bureaus?

Heel wat bureaus en digital agencies gooien woorden zoals data-driven naar je hoofd. Dat is leuk als je buzzword-bingo wilt spelen. Wij vertellen je simpelweg waarom we meer dan data-driven alleen zijn.

Lees meer over data & lean analytics

We schrijven veel over wat we leren, weten en doen - en we delen dat graag met je. Je kan onze blog bekijken als een sneak-peak in wat we doen en hoe we dat doen.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en...

... ontvang samen met een hoop andere marketers en bedrijfsleiders wekelijks een korte tip over hoe je slim aan marketing kan doen.