Sales Enablement

Aligneer Marketing en Sales rondom een gemeenschappelijk revenue goal en zorg ervoor dat beide partijen aan dezelfde kar trekken. Dat zorgt voor meer gekwalificeerde leads en een beter lead-to-sale ratio.

Kwalificeer meer & betere leads voor Sales

Informatie over producten en oplossingen is overal te vinden – zelfs in overvloed. Kopers gaan zelf op zoek naar de antwoorden op hun vragen en vergelijken op voorhand informatie rond opties, voordelen en prijzen tussen de verschillende producten. Tijd om dus op een andere manier aan sales te doen…

Kies voor Revenue Teams

Marketing & Sales hebben uiteindelijk op de bottomline hetzelfde doel: new business voor je organisatie genereren. Aligneer Sales en Marketing rond eenzelfde revenue goal dankzij Revenue Teams.

Lead Qualification Framework

Bouw een framework uit waarin je leads kwalificeert vooraleer je ze doorgeeft aan sales. Zo praat sales enkel met sales-ready prospects en kan marketing de overige leads blijven voeden.

Full Funnel Content

Lever vanuit Marketing content af die zowel leads als sales genereert. Dat wilt zeggen dat je content nodig hebt die een potentiële klant door je volledige Sales en Marketing Funnel heen leidt.

Klaar voor een Speed date?

Soms is er maar een half uur nodig om je ware partner te vinden. Neem contact met ons op om je gratis Speed date aan te vragen en kijk of SPARK voor jou een match is.

Neem contact met ons op

Wat maakt Sales Enablement met SPARK anders?

No BS* Aanpak

We hebben geen behoefte aan lucht te verkopen. Sales Enablement staat of valt met de implementatie ervan… En bij SPARK helpen we jou wilskracht om te zetten in actie en resultaten.

B2B-Focus

Bij SPARK leggen we onze focus op B2B-marketing, waar sales enablement van cruciaal belang is voor het versterken van je bedrijfsresultaten. Dat beseffen we maar al te goed.

SMarketing Dashboards

Eén van de meest effectieve manieren om Sales en Marketing om te vormen tot één gemeenschappelijk revenue team dat verantwoordelijk gesteld wordt voor een gemeenschappelijk einddoel, is via onze SMarketing dashboards.

Lees meer over Sales Enablement op de SPARK blog

SPARK E-Learning Academy

Digital Marketing Enablement op een ander niveau. Leer meer over Sales Enablement vanuit je luie zetel.

SPARK E-Learning Academy

Privacy Preference Center