Wie we zijn

Missie & Visie

SPARK bestaat om marketing teams vooruit te helpen in de digitale wereld. Door marketing teams de juiste skills, vaardigheden en tools in handen te geven, maken we impact op de grootste marketing asset van je organisatie: jouw marketing team. Door marketeers mee te nemen in hands-on digital marketing enablement trajecten leggen we de controle over de marketing weer bij de marketeer. Want marketing is net iets te belangrijk om volledig uit handen te geven.

Waarom is SPARK anders?

Digital Marketing Enablement

Traditionele agencies zijn een goede oplossing voor de korte termijn. Ze kunnen je ontzorgen op meerdere vlakken en hebben vaak (hopelijk) genoeg expertise om dat werk goed te doen. Alleen nemen ze daarmee vaak een groot deel van de controle over. En marketing is volgens ons net iets te belangrijk om uit handen te blijven geven. Daarom willen we de klant in staat stellen om zélf de controle over hun marketingbudget en -activiteiten in handen te nemen. Daarvoor geven we hen de kennis en de tools die ze nodig hebben om op onafhankelijke basis te opereren.

Via gepersonaliseerde opleidings- en innovatietrajecten leiden we marketeers op door hen mee te nemen doorheen verschillende relevante aspecten van digital marketing zoals; strategie, data & analytics, online advertising, etc. Aan de hand van snelle 360° feedback loops, recaps en regelmatige assessments hebben we een sterk oog op de vooruitgang van een digital marketeer. Samen kijken we naar conceptuele kennis die vervolgens omgezet wordt naar in-depth praktijkervaring. Op deze manier werken we steeds toe naar de milestones die aan het begin van een traject gezet worden.

Over Spotrics

Business Intelligence Enablement

Met Spotrics leggen we de kracht van Search & AI-Driven Analytics in de handen van elke business user binnen een organisatie. Daarom werden we partner van ThoughtSpot om niet alleen marketeers inzicht in data te geven op enkele seconden tijd - maar de hele organisatie.

Met ThoughtSpot geven we elke marketeer en sales persoon de kracht van Search-Driven Analytics om miljarden rijen aan data te analyseren uit eender welke data source - gaande van subscriber data tot social media platformen en andere netwerken - in enkele seconden tijd.

Bouw mee aan de missie van SPARK...

... en word lid van het beste Digital Marketing & Analytics team van Europa.

Careers