Waarom SPARK?

Missie

Met SPARK hebben we één doel voor ogen: jou helpen op de weg naar succes in de digitale economie van vandaag. Door je te helpen groeien in de nieuwe wereld van marketing, je van de juiste inzichten te voorzien op de juiste momenten, en de focus op performance te verscherpen, zorgen we ervoor dat je de concurrentie steeds voor blijft.

Marketing verandert super snel. De waarde die marketing voor een organisatie betekent, wordt steeds inzichtelijker dankzij het feit dat we meer en meer kunnen meten. Dat betekent dat marketing uiteindelijk ook verantwoordelijk gesteld kan en moet worden voor de resultaten aan het einde van de streep. SPARK streeft ernaar om je inzicht te geven in wat onze toegevoegde waarde is voor je organisatie... en wat niet. Dat doen we door nieuwe trends en evoluties in het marketing landschap constant op te volgen en deze om te vormen naar nieuwe kansen voor jouw organisatie.

Onze blik op Digital Marketing

Visie

Bold mission statement? We know.

We hebben grote ambities, maar zijn ervan overtuigd dat we er zullen geraken als we de juiste stappen blijven zetten. Waarom? Omdat we de dingen echt anders willen aanpakken dan 89% van de digital marketing agencies vandaag. Sterker: we geloven dat het echt nodig is om de zaken anders te doen...

Dit is waarom:

1. Digital Marketing is veranderd en zal blijven veranderen. Marketing vandaag ziet er helemaal anders uit dan 20 jaar geleden. De dagen van traditionele media buying zijn geteld. We werken vandaag in een tijd van digitalisering, automatisering en technologie. Daar heb je een andere blik op marketing, nieuwe skills, en een harmonieuze samenwerking tussen verschillende departementen binnen je organisatie voor nodig.

2. Het traditionele agency-model is gebroken. We geloven dat de tijd van traditionele media buying agencies en marketingbureaus voorbij is. Naast een fout operationeel model, zit de marketingwereld nog vol bedrijven die het zicht op de lange termijn uit het oog verliezen en daardoor niet in staat zijn om te connecteren met de gehele business van klanten.

SPARK opent voor jou volledig de deur. We bieden je zo veel transparantie over onze toegevoegde waarde als mogelijk. Geen black-box. Geen fuzzy rapporten. Geen marketing lingo waar je niets van snapt. Sterker nog; bij SPARK willen we marketing teams bij klanten in staat stellen om te blijven groeien met de bouwstenen die we hen in handen geven via volledige kennisdeling.

Hoe werkt SPARK?

Strategie

Onze focus is erop gericht om de toegevoegde waarde van marketing dichter bij je organisatie te brengen en je inzicht te geven in de impact van marketing op je bedrijfsresultaat. Daarvoor richten we ons op 4 pilaren:

1) Business: Als we echt een impact willen maken op de marketing performance van je organisatie, moeten we je huidige bedrijfsdoelstellingen, uitdagingen in de markt, Brand DNA en business model leren kennen en begrijpen.

2) Data & Analytics: Om marketing mede-verantwoordelijk te kunnen maken voor het halen van je bedrijfsdoelstellingen, moeten we de juiste modellen en systemen in kaart brengen waarmee we marketing data koppelen aan je bedrijfsdata om zo de werkelijke impact te meten.

3) Digital Marketing: online marketing kanalen zijn ons speelveld. Door nauw met je team samen te werken en hen doorheen onze performance-driven Blueprint te loodsen, werken we naar high-converting campagnes toe die de juiste leads en sales richting jouw bedrijf sturen.

4) Technologie: Technologie is een driver in alles wat we doen. We gebruiken bestaande technologie om huidige processen te verbeteren en te automatiseren. We bouwen eigen technologie om complexe problemen op te lossen waar bestaande technologie tekort schiet.

Bouw mee aan de missie van SPARK...

... Bekijk hier alle open vacatures en lees meer over het werkleven bij SPARK.

Jobs