De lean-filosofie van SPARK

Spark Agency Belgium

Wil jij de vonk vinden die het vuur in je bedrijf aanwakkert?  Met SPARK vinden we samen met jou die vonk in 5 eenvoudige stappen: 1. Strategie: Bepaalt hoe we jouw doelstellingen willen halen. Deze kerven we nooit op voorhand vast in steen. Zo gaan we pijlsnel richting jouw doel. 2. Performance: De strategie voeren we snel uit met focus op de eerste resultaten van onze inspanningen. Dat doen we om waardeloze activiteiten te beperken in tijd, geld en energie. 3. Analyse: We focussen ons op metrics en cijfers van onze efforts die voor de verandering zorgen die je in jouw organisatie zoekt. 4. Rapportering: Wat zeggen die cijfers? Wat werkt er goed? Wat werkt er niet goed? We delen onze belangrijkste inzichten altijd met je mee. 5. Know-how: Met de kennis die we halen uit data en analytics versterken we onze know-how over hoe je business werkt. We zetten ons terug aan de tekentafel en stellen onze strategie bij.

Op zoek naar een snellere weg richting betere resultaten?

Elk vuur begint met een simpele vonk. Wij helpen je bij het vinden van de vonk die het vuur in jouw bedrijf aanwakkert.

Fase 1: De Kick-Off


Timing: 2 - 4 wekenDoelstelling: Diepgaande kennis over business en doelstellingen verkrijgen. Op basis daarvan strategie in het zand uittekenen.

PROCES

  1. Speed date
  2. Doelstellingen & targets
  3. KPI Framework
  4. Buyer personas definitions & customer journey
  5. Strategie uitlijnen
  6. Bundelen in SPARKeting roadmap

Fase 2: De Set-Up


Timing: 1 - 2 maandenDoelstelling: Web analytics & rapportage systemen opzetten om optimaal te kunnen sturen op data

PROCES

  1. Advanced Analytics set-up
  2. (Advanced) Tag Management
  3. Qualitative & quantitative data meten
  4. Analyse and rapporteren in key metric dashboard

Fase 3: De SPARK


Timing: 1 - 3 monthsGoal: First experimental campaigns and optimisations

PROCES

  1. Campagne-ideeën om assumpties en hypothesen te testen
  2. Implementatie van campagnes in weekly sprints
  3. Data analyse & campagne optimaliseren

Fase 4: Opschalen


Timing: 1 - 2 maandenDoel: Winnende experimenten en efforts opschalen

PROCES

  1. Opschalen winnende experimenten
  2. Automation flow outline
  3. Lead-to-sale funnel optimisation

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en...

... ontvang samen met een hoop andere marketers en bedrijfsleiders wekelijks een korte tip over hoe je slim aan marketing kan doen.