

Inbound marketing is extreem effectief systeem voor het aantrekken van nieuwe kwaliteitsvolle leads. Dat is omdat we aan marketing doen die gebaseerd is op de oprechte interesse van een potentiële klant. Daarbij denken we een content strategie uit die als een magneet leads richting jouw bedrijf trekt.
Weten wie je doelgroep is de belangrijkste eerste stap in het inbound marketing- proces. In een B2B-context, ligt dat net iets ingewikkelder door meerdere beslissingsnemers en complexere producten.
Content marketing is een onmisbaar deel binnen je inbound marketingstrategie. Net zoals bij alles in de marketing, tekenen we een content strategie voor je uit die aansluit op je KPIs en gericht is op het generen van nieuwe leads.
Bij customer journey analytics meten en analyseren we de manier waarop klanten verschillende kanalen gebruiken richting jouw organisatie. Dat helpt je jouw klanten beter begrijpen om efficiënter met hen te communiceren.
SPARK organiseert maandelijkse workshops rond Digital Marketing. Schrijf je nu in voor de Inbound Marketing Workshop.
Inschrijven voor Inbound Marketing WorkshopMarketing stopt in een B2B-context niet bij de conversie. SPARK kijkt verder dan de conversie en stopt niet bij het aanleveren van leads. Wij werken voor sales, want die bepalen jouw bottomline resultaat.
Jouw data is jouw data. We zijn 100% transparant in de resultaten die we voor je boeken. Niets achter gesloten deuren, maar altijd open en eerlijk. Dat is onze sleutel tot een goede partnership.
Samenwerken met SPARK betekent dat je toegang hebt tot een netwerk van expert-bedrijven. Dat gaat van copywriters, tot creatieve / technische marketers. Zo vinden we steeds snel de juiste man voor jouw probleem.
Digital Marketing Enablement op een ander niveau. Leer alle ins-&-outs van Inbound Marketing vanuit je luie zetel.
SPARK E-Learning Academy