Ben jij wie we zoeken?

Medior Performance Marketing Expert

SPARK zoekt een performance marketeer met al enkele jaren ervaring. Iemand die goesting heeft om mee te stappen in ons (ongelofelijk snel) groeiverhaal, en de toekomst van SPARK, maar ook performance marketing, mee wil uittekenen.

Als performance marketeer heb je de cruciale rol waarin je zowel op verschillende klanten werkt, alsook mee de bouwstenen van het succes van SPARK legt. Initiatief nemen, ondernemen en een hardnekkig verlangen naar groeien zowel op persoonlijk als professioneel vlak zijn je sleuteleigenschappen.

Jouw uitdaging

  • Je maakt impact op de business van klanten door slim aan marketing te doen. Je gebruikt daarvoor de klassieke digital marketing toolstack (Google, Social Media, Display, etc.), maar kijkt zeker ook verder naar alternatieven om resultaten hoog te houden.
  • Je blijft op de hoogte van de nieuwste technologieën, trends en innovaties in het marketing-landschap en brengt die kennis over zowel naar SPARK als naar je klanten.
  • Naast het werk op klanten, bouw je mee aan het verhaal van SPARK in de rol van ondernemer. Je werkt mee aan strategieën, ways of work, en andere actiepunten die het verhaal van SPARK tot een succes maken.

Jouw sterktes

  • Je hebt een ondernemersmentaliteit. Je houdt ervan om plannen te bedenken en uit te voeren die bouwen aan een groter geheel.
  • Je hebt een aantal (1 à 3) jaar ervaring in het digitale landschap.
  • Je hebt een passie voor marketing, technologie en innovatie. Uit die passie komt voort dat je zelf initiatief neemt om te blijven bijleren, expertise uit te bouwen en kennis te delen.
  • Je bent sterk in planning en probleem-oplossend denken.
  • Je bent business-minded met een sterk gevoel voor hoe bedrijven in elkaar zitten.
  • Je bent sterk in communicatie, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je hebt een sterke affiniteit met data, technologie en digitale ontwikkelingen om innovatieve ideeën naar klanten en SPARK zelf toe te brengen.
  • Je bent sterk in logisch en analytisch redeneren.
  • Je werkt goed in team, maar draagt zonder problemen ook opdrachten op jezelf.
  • Je kan op een professionele manier met klanten werken en hen overtuigen van jouw ideeën en visie. Je volgt je werk bij klanten op de juiste manier op en zorgt ervoor dat hun belang centraal staat in al je activiteiten.
Performance marketer skills
Ambitie & Drive

SPARK zoekt naar top performers. Dat betekent mensen die de ambitie hebben om naar de top te gaan en niet stoppen vooraleer ze die top bereikt hebben.

Openheid

Stel jezelf open voor nieuwe ideeën en die van jouw open op tafel. Gebruik opbouwende feedback om vooruit te gaan en ons te voorzien van manieren waarop we onze organisatie kunnen verbeteren.

Respecteer het Ecosysteem

Er is een plaats voor iedereen hier om te doen wat je graag doet. Een job titel maakt je niet meer of minder waard dan iemand anders die een positieve bijdrage levert aan het ecosysteem van SPARK.

Geven en nemen

Bij SPARK geloven we sterk in wie veel geeft, ook veel terugkrijgt. Wees behulpzaam voor anderen die een extra paar handen kunnen gebruiken. Hard werken en de juiste hulp bieden, verdien je dubbel en dik terug.

Waarom SPARK versterken?

What's in it for YOU?

Flexibele Uren

Ben je een vroege vogel? Of eerder een nachtraaf? Wat het ook is, er is plaats voor jou in onze nest.

Work hard, play hard

We mixen hard werken met een funky vrijdagsgevoel en regelmatige teamactiviteiten.

Intrapreneurship

Leg nieuwe ideeën op tafel en help SPARK verder richting onze missie en visie. Haal je innerlijke ondernemer naar boven en co-piloot onze rollercoaster.

Compensatie

We begrijpen dat the best of the best don’t come cheap. Vandaar dat we onze collega’s belonen met leuke salarissen en de beste voordelen.

Gebouwd op een cultuur rond Selfless Excellence

Onze missie om een great place to work te worden is ambitieus. Maar bij SPARK zijn we ervan overtuigd dat een geweldige bedrijfscultuur en sterke visie aan de basis liggen van succes. En aangezien ons team de grootste troef en differentiator is die we als organisatie in handen hebben… Waarom zouden we dan geen geweldige cultuur en visie rond hen bouwen waarin ze het beste van zichzelf naar boven halen?

Interesse?