Lees de blog

Hoe bouw je een content strategie op?

Volgens een studie van The Content Marketing Institute, besteden de meest…

Maximale Kost per Lead – Hoe begin je eraan?

Hoe ontdek je jouw huidige cost per lead? Vooraleer we de maximale kost…

SPARK Lead Qualification Framework – Wanneer geef je leads door aan sales?

Eén van de grootste uitdagingen binnen lead generation vandaag de dag is…

See – Think – Do – Care

In deze digitale tijden heb je toegang tot ongelooflijk veel data over je…

Het belang van Client Personas

Waarom zijn Client Personas belangrijk? Weet jij wie je ideale klant is?…

Data Puking – Wat is het en hoe voorkom je het?

Wat is data puking? Data puking is een term die in het leven werd geroepen…

10 Essentiële Google Analytics Filters

Waarom stel je filters in binnen Google Analytics? Filters binnen Google…

Cookies & Tracking: Zo Werkt het

Mmhhh cookies… Maar wat zijn ze precies? Een tracking cookie wordt op…

Attributiemodellen binnen Google Analytics

Wat zijn attributiemodellen en hun uitdagingen? Attributie is een ander…

Alles wat je moet weten over UTM Tagging

Wat is UTM tagging? Voor je aan de slag gaat is het misschien belangrijk…

Alles wat je moet weten over conversies binnen Google Analytics

Wat is het verschil tussen goals en conversies? Er bestaat een fijn…

Waarom je bottomline moet denken

In een bedrijf zijn er eigenlijk maar een aantal dingen die er echt toe…

Een KPI Framework in 4 Stappen

Wat zijn KPIs? Welke KPIs moet ik gebruiken? Hoe bouw ik een KPI Framework…

Hoe zet je de juiste business goals voor je bedrijf?

Wat komt er als eerste in je op bij het horen van het woord ‘goal’? Is dat…

Ultimate Guide to Social Media Marketing

Social Media Marketing is een krachtige manier om zowel je bedrijf kenbaar…

Data-driven vs. data-informed

Data-driven vs. data-informed Data is een krachtig geschenk dat de…

Growth Hacking B2B Events

Ultieme gids: Growth Hack je B2B-Event   Een event organiseren in een…

Cohort analyse of data segmenteren: Wat moet je doen?

Testen vormt het hart van de Lean Analytics filosofie. Daarbij staat het…

Hoe krijg je metrics die jouw bedrijf vooruithelpen?

Het belang van data, analytics & metrics Data en analytics hebben…

8 Google Ads Tips voor B2B bedrijven

Het advertentieplatform van Google is ondertussen een expertisegebied op…

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en...

... ontvang samen met een hoop andere marketers en bedrijfsleiders wekelijks een korte tip over hoe je slim aan marketing kan doen.