Social Media Marketing is een krachtige manier om zowel je bedrijf kenbaar te maken, alsook nieuwe klanten te vinden. Maar je visibiliteit verhogen op social media om uiteindelijk via sociale kanalen meer leads voor je business aan te trekken is niet altijd even simpel.

 

Deze ultimate guide geeft je een sterke basiskennis over de verschillende social media platformen: Facebook, Instagram, LinkedIn en YouTube. Samen kijken we naar een korte introductie tot de mogelijkheden binnen elk platform, de verschillende best practices en 10 voorbeelden van ijzersterke advertenties per kanaal.

Klaar om van start te gaan?

 

1. Facebook & Instagram advertising

Facebook staat in de schaduw van LinkedIn als het neerkomt op social media marketing in een b2b-context. Toch blijft Facebook een geweldig platform omwille van zijn groot bereik. Elke maand telt het platform 1.6 miljard actieve gebruikers… Het zou straf zijn mocht daar geen enkel interessant profiel voor jouw bedrijf tussen zitten, toch?

 

Wil je dieper ingaan op het business platform voor facebook en kijken naar wat facebook voor jou als b2b organisatie kan betekenen. Download dan de volledige gids hier.